FAQ
Palīdzības tēmas
Kādas piegādes metodes ir pieejamas?
Visus mūsu sūtījumus pārvadā DPD, UPS, DHL, KUHENE.
Kāds ir pasūtīto produktu piegādes laiks?
Aptuveno laiku, kad sūtījums nonāks pie klienta, nosaka pārvadātājs. Varat to aprēķināt produktu lapā vai redzēt iepirkumu grozā pēc piegādes informācijas norādīšanas. Vidēji piegāde aizņem 4 darba dienas.
Kā aprēķina piegādes cenu?
Piegādes cenu aprēķina pārvadātājs. Summa ir atgarīga no nosūtīto produktu svara un izmēriem, kā arī sūtījuma galamērķa. Piegādes cenu varat redzēt pasūtījuma veikšanas laikā.
Kā es varu izsekot savu sūtījumu?
Pēc pasūtījuma veikšanas saņemsiet izsekošanas numuru, ko varat izmantot pasūtījuma izsekošanai pārvadātāja tīmekļa vietnē.
Vai es varu mainīt savu pasūtījumu?
Savu pasūtījumu iespējams mainīt, zvanot mūsu komandai pirms uzsākta pasūtījuma apstrāde. Mūsu kontaktinformāciju atradīsiet te: https://www.senetic.lv/site/kontakti/
Kā es varu izveidot lietotāja kontu?
Varat izveidot lietotāja kontu, klikšķinot uz saites: https://www.senetic.lv/account/register/ Varat lietotāja kontu izveidot arī, veicot sava pirmā pirkuma apmaksu.
Kādēļ ir vērts izveidot savu lietotāja kontu?
Konta izveide ļauj jums saglabāt piegādes adresi un norēķinu informāciju, tādējādi atvieglojot turpmāku pasūtījumu veikšanu. Savā kontā varat arī apskatīt savu pirkumu vēsturi.
Kā es varu pieteikties informatīvā izdevuma saņemšanai?
Varat pieteikties informatīvā izdevuma saņemšanai, ievadot savu e-pasta adresi tam paredzētajā laukā mūsu tīmekļa vietnes lejasdaļā. Tādējādi varēsiet sekot visiem aktuālākajiem piedāvājumiem un jaunumiem.
No kurienes mans pasūtījums tiks izsūtīts?
Mēs esam starptautisks uzņēmums, un mūsu noliktavas atrodas dažādās valstīs. Var gadīties, ka pasūtījums tiek izsūtīts no valsts ārpus Latvija. Precīzu izpildes laiku varat redzēt maksājumu sadaļā.
Kāda veida garantija ir spēkā maniem pirkumiem?
Uz visām jaunajām un rūpnīcā pārstrādātajām precēm attiecināma ražotāja garantija. Garantijas nosacījumi katram ražotājam atšķiras.
Cik ilgā laikā es varu atgriezt preces?
Jums ir tiesības lauzt attālināti noslēgto preču pārdošanas līgumu 14 dienu laikā, neminot noteiktu iemeslu. Šīs tiesības attiecināmas tikai uz privātpersonām. Juridiskām personām izmantojam individuālu pieeju atkarībā no pārdevēja un produkta izcelmes vietas.
Kā notiek produkta atgriešana?
Pēc paziņojuma nosūtīšanas mūsu protālā mēs sazināmies ar klientu tajā pašā vai nākamajā darba dienā. Ja pieteikumā norādīta visa nepieciešamā informācija, nokārtosim bojātās ierīces paņemšanu nākamajā darba dienā.
Kas jāievēro atgriežot produktus?
Visi produkti jāatgriež labā stāvoklī, oriģinālajā iepakojumā un kopā ar visiem saistītajiem dokumentiem. Produkti jāiesaiņo tā, lai pārvadāšanas laikā nerastos kādi bojājumi. Pārliecinieties arī, ka uz produkta ir preču atgriešanas atļaujas (RMA) numurs un tas ir labi redzams. RMA atradīsiet te: Senetic RMA.
Cik ilgā laikā preču atgriešanas prasība (RMA) tiek apstiprināta?
Mēs cenšamies atrisināt visas preču atgriešanas prasības (RMA), cik ātri vien iespējams. Procesa ilgums dažādiem ražotājiem var atšķirties. Parasti tas neaizņem vairāk par 21 darba dienu.
Esmu produktus atgriezis. Kad varu gaidīt preču nomaiņu vai atmaksu?
Atkarībā no situācijas tas var aizņemt no dažām dienām pēc ierīces piegādes mūsu noliktavā (piem., atgriešanas gadījumā) līdz mēnesim (piem., sūdzības gadījumā).
Kur es varu redzēt savas prasības statusu?
Visus jautājumus par preču atgriešanas atļaujām (RMA) varat sūtīt uz e-pasta adresi [email protected].
Vai varu ar savu prasību vērsties tieši pie ražotāja?
Jā, lielākā daļa ražotaju pieņem galalietotāju prasību pieteikumus. Iesakām ar garantijas prasībām vērsties tieši pie ražotāja, jo tādējādi jūsu prasība tiks izskatīta daudz ātrāk.