FAQ
Palīdzības tēmas
Kādi ir pieejamie izsūtīšanas veidi?
Nopirktā prece tiek izsūtīta ar transporta firmu starpniecību:
- UPS
- DHL
- SCHENKER
- RABEN
- GEFCO
- Elektroninė licencija
Kāds ir pasūtīto produktu piegādes laiks?
Orientējošo termiņu, kādā sūtījums nokļūs pie klienta uzrāda pārvadātājs. To var aprēķināt produkta lapā vai pārbaudīt grozā pēc piegādes datu aizpildīšanas.
Kādā veidā tiek aprēķināta sūtījuma cena?
Sūtījuma cenu aprēķina tieši piegādātāji. Summa ir atkarīga no sūtīto produktu svara un izmēriem kā arī galamērķa.
Kādā valūtā tiek veikta pārdošana?
Pārdošana ir iespējama valstu valūtās, kurās tiek realizēta darbība. Pilns saraksts ir pieejams uz http://www.senetic.net/.
Kādā veidā var sekot sūtījumu?
Sūtījuma sekošana dod iespēju pārbaudīt, kādā stadijā ir pasūtījums. Pēc pasūtījuma noformēšanas saņemot speciālo tracking numuru, var pārvadātāja lapā sekot, kad pasūtījums nokļūs uzrādītajā adresē.
Kādas maksājuma metodes var izmantot?
Klienti var samaksāt par pasūtītiem produktiem sekojošā veidā:
- Įmokėjimas į sąskaitą
- Visa
- MasterCard
- PayPal
- Saņemot
Vai varu mainīt pasūtījumu?
Pasūtījuma maiņa ir iespējama kontaktējoties pa telefonu ar mūsu komandu pirms realizācijas sākuma momenta.
Kādā veidā var izveidot kontu?
Lai izveidotu kontu, nepieciešams klikšķināt servisa labajā augšējā stūri pieejamo logošanās logu un uzrādīt e-maila adresi un datus. Reģistrāciju var veikt arī ejot caur sekojošiem pasūtījuma realizācijas posmiem .
Ko dod konta izveidošana?
Konta izveidošana dod galvenokārt iespēju saglabāt piegādes adresi un faktūras izdošanai nepieciešamos datus, bez nepieciešamības nākošo pasūtījumu gadījumā tos katru reizi rakstīt. Iespējams arī ieskats pirkumu vēsturē.
Kādā veidā var pierakstīties pie newslettera?
Pie newslettera var pievienoties uzrādot savu e-mail adresi lapas www.senetic.pl. apakšpusē. Tas dod iespēju sekot visām pieejamām akcijām un jaunumiem.
Gadījumā, ja rodas jebkādas domstarpības ieteicam kontaktēties ar mūsu komandu.