0
Pieprasījums 0.00 €
0
Grozs
0.00 €
Ielāde...
Ielāde...
Piedāvājumu pieprasījums un pasūtījums ir tikuši aktualizēti!
Piedāvājumu pieprasījums un pasūtījums ir tikuši aktualizēti! Piedāvājumu pieprasījums un pasūtījums ir tikuši aktualizēti!
Prece nav noliktavā.
Atvainojiet, bet prece nav noliktavā.

Cloud Computing Services Policy

The Services Policy binding up to 06.08.2023 is available at: Cloud Computing Services Policy

The Services Policy binding up to 26.01.2022 is available at: https://www.senetic.lv/site/cloud_services_policy/

The Services Policy binding up to 30.06.2019 is available at: https://www.senetic.lv/site/cloud_services_policy_30-06-2019/

The Services Policy binding up to 31.01.2020 is available at: https://www.senetic.lv/site/csp_terms_2019/


 

MĀKOŅDATOŠANAS PAKALPOJUMU NOTEIKUMI UN NOSACĪJUMI

 

§ 1.
Vispārīgie noteikumi

1.       Šie noteikumi reglamentē noteikumus par mākoņpakalpojumu sniegšanu, ko veic Senetic SA, ul. Przewozowa 32, 44-100 Gliwice, Polija (Polska), un jo īpaši nosaka principālu par Pasūtījumu veikšanu un pārdošanas līgumu noslēgšanu, izmantojot distances saziņu, kā arī par to, kā Klienti izmanto visu Veikala pakalpojumu.

Efektīva un ātra saziņa ar Pārdevēju par visiem jautājumiem, kas saistīti ar pārdošanu veikalā, ir iespējama uz e-pastu: [email protected] vai tālruņa numuru: + 48 32 420 92 00.

2.       Senetic SA paziņo, ka tam ir atļauts tālāk pārdot, tirgot vai citādi tālākpārdot Produktus, un ir noslēdzis attiecīgus līgumus ar Ražotājiem, kas to atļauj.

3.       Šo Noteikumu un nosacījumu nosacījumi attiecas uz visiem Pasūtījumiem, kas veikti 07.08.2023 vai vēlāk.

4.       Šo Noteikumu un nosacījumu noteikumi ir līguma parauga noteikumi un ir attiecīgi piemērojami līgumiem, ko Senetic noslēdz, neizmantojot veikalu vai portālu, ar nosacījumu, ka tie tiek iesniegti Klientam pirms līguma noslēgšanas.

 

§ 2.
Definīcija

1.       Vienmēr, kad Noteikumos parādās termini, kas sākas ar lielo burtu, kā norādīts zemāk, tiem ir šāda nozīme:

1)      Pakalpojumu sniedzējs, Ražotājs, Senetic vai mēsSenetic SA, ul. Przewozowa 32, 44-100 Gliwice, Polija (Polska) Vat No.: PL6342709934;

2)      Klients – fiziska persona, juridiska persona vai cita tiesībspējīga organizatoriska vienība, kas noslēdz līgumu ar Pārdevēju vai izmanto citus Veikala un Portāla pakalpojumus;

3)      Puse – Senetic vai Klients;

4)      Senetic Group ES uzņēmums – jebkura no sabiedrībām, kas iekļautas www.senetic.net;

5)      Patērētājs – fiziska persona, kas veic tiesisku darījumu, kurš nav tieši saistīts ar tās saimniecisko vai profesionālo darbību;

6)      Uzņēmējs – fiziska persona, juridiska persona vai organizatoriska vienība, kurai ar likumu piešķirta tiesībspēja un rīcībspēja un kura savā vārdā veic saimniecisko vai profesionālo darbību;

7)      Individuālais uzņēmējs – fiziska persona, kas slēdz līgumu, kas ir tieši saistīts ar viņu biznesu, ja līguma formulējums norāda, ka viņiem nav profesionāla rakstura;

8)      Darba dienas  – dienas no pirmdienas līdz piektdienai, izņemot svētku dienas;

9)      Noteikumi un nosacījumi  – šie mākoņpakalpojumu noteikumi un nosacījumi;

10)   Veikals – https://www.senetic.lv/ pieejams interneta pakalpojums, ar kura palīdzību Klients var iegādāties Produktus;

11)   Portālshttps://portal.senetic.com pieejams interneta pakalpojums, ko Klients izmanto, lai iegādātos un pārvaldītu Produktus;

12)   Konts – Veikala vai Portāla daļa, kurā Klients cita starpā var pārvaldīt savus personas datus, saņemt paziņojumus par Pasūtījuma statusa izmaiņām, kontrolēt un pārvaldīt savu Pasūtījumu statusu;

13)   Ražotājs — entītija, kas nodrošina Produktu, kas ir pieejams kā daļa no mākoņpakalpojumiem.

14)   Produkts — Mākoņpakalpojums vai jebkurš cits priekšmets, tiesības (piemēram, licence) vai labums, ko Senetic piedāvā, pārdod vai padara pieejamu Klientam;

15)   Mākoņpakalpojums – pakalpojums,  ko sniedz, izmantojot mākoņdatošanu, jo īpaši saskaņā ar modeli: programmatūra kā pakalpojums, platforma kā pakalpojums vai infrastruktūra kā pakalpojums;

16)   Microsoft mākoņpakalpojumi — mākoņpakalpojumi, ko nodrošina Microsoft;

17)   Abonēšana – tiesības klientam lietot Produktu noteiktu laika periodu;

18)   Beztermiņa licence – klienta tiesības lietot produktu mūžīgi, saskaņā ar Noteikumu un nosacījumu 7. punkta noteikumiem;

19)   Līgums par Digitālā satura vai Digitālā pakalpojuma piegādi – līgums, saskaņā ar kuru Senetic nodod vai apņemas nodot tiesības izmantot noteiktu Digitālo saturu vai Digitālo pakalpojumu un Klients maksā vai apņemas maksāt par to cenu;

20)   Digitālais saturs – dati, kas radīti un piegādāti digitālā formātā, neatkarīgi no tā, vai tos pārraida materiālā datu nesējā vai ar jebkādiem citiem līdzekļiem;

21)   Digitālais  pakalpojums – pakalpojums, kas ļauj Klientam: (i) digitālo datu sagatavošana, apstrāde, glabāšana vai piekļuve tiem, (ii) Digitālo datu, kurus augšupielādējis vai izveidojis Klients vai citi šī pakalpojuma lietotāji, kopīgošana, (iii) citas mijiedarbības formas, izmantojot digitālos datus;

22)   Pasūtījums – Klienta gribas izteikums, kas ir piedāvājums noslēgt līgumu ar Senetic, kura mērķis ir tieši noslēgt līgumu, kurā norādīts līgumā ietverto Produktu veids un skaits un piedāvātā Produktu cena.

 

§ 3.

Portāla

1.       Klients reģistrē kontu Portālā pats vai ar Senetic pārstāvja starpniecību.

2.       Portāls ir pārdošanas un kontaktu platforma, ko izmanto, lai veicinātu saziņu un sadarbību starp Pusēm; jo īpaši Portāls nepiedāvā funkcijas, kas saistītas ar konta pārvaldību ražotāja pakalpojumos vai centros, piemēram, Microsoft 365 administrēšanas centrā.

3.       Piekļuve Portālam ir bez maksas. Lai portālā izveidotu kontu, vienlaikus ir nepieciešams Microsoft konts.

4.       Pašreģistrācija notiek, aizpildot un apstiprinot reģistrācijas veidlapu. Portāla konta reģistrācijas process ietver:

1)      konta izveide;

2)      konta autorizācija.

5.       Konta reģistrācijas un autorizācijas procesā Klientam ir pienākums sniegt patiesus datus par Klientu.

6.       Portāls ļauj lietotājam izmantot šādas funkcijas:

1)      Microsoft konta izveide;

2)      Produktu pasūtīšana un abonementu atjaunošanas pārvaldība;

3)      konta informācijas modificēšana;

4)      Atļauju piešķiršana papildu lietotājiem konta izmantošanai (lietotāju un administratora tiesību pārvaldība);

5)      Pasūtījumu vēstures apskate;

6)      Microsoft Azure resursu patēriņa krājumu skatīšana.

7.       Lai izmantotu Portālu, ir nepieciešama ierīce ar piekļuvi internetam, kas aprīkota ar Google Chrome tīmekļa pārlūkprogrammu jaunākajā versijā, ar iespējotiem sīkfailiem un Javascript. Pakalpojumu nodrošinātājs negarantē visu funkciju pareizu darbību citu pārlūkprogrammu vai to nestandarta konfigurācijas gadījumā.

8.       Nav atļauts izmantot Portālu mērķiem, kas pārkāpj piemērojamos tiesību aktus. Senetic ir tiesības liegt Klientam piekļuvi Portālam, ja:

1)      izmantot Portālu mērķiem, kas nav savienojami ar tā mērķi, vai kaitējot trešajām personām;

2)      uzzinot vai pamatoti šauboties par licences līgumu vai konkrētu lietošanas noteikumu pārkāpumu;

3)      piemērojamo tiesību aktu, šo Noteikumu un nosacījumu vai labas morāles pārkāpums.

9.       Senetic nav atbildīgs par zaudējumiem, kas radušies:

1)      tehniskie ierobežojumi, kas izriet no portāla pakalpojuma lietošanā izmantotās aparatūras vai programmatūras īpašībām;

2)      notikumi, kurus Senetic, ievērojot pienācīgu rūpību, nespēja paredzēt vai novērst;

3)      nepārvaramas varas apstākļi;

4)      izmantot Portālu pretēji šo Noteikumu un nosacījumu nosacījumiem;

5)      datu, aprīkojuma vai sistēmas atteices zudums vai cits bojājums, ja vien to nav izraisījusi tikai Sene vaina.

 

§ 4.

Pasūtīšanas nosacījumi

1.       Lai iegādātos Produktu, Klientam ir pienākums veikt Pasūtījumu, izmantojot Veikalu vai Portālu. Pasūtījuma veikšana ir piedāvājums noslēgt līgumu, ko Klients iesniedz Pakalpojuma sniedzējam.

2.       Pēc Pasūtījuma veikšanas Pārdevējs apstiprinās tā saņemšanu e-pasta ziņojuma veidā, kas saturēs visu tā būtisko elementu apstiprinājumu.

3.       Pēc Klienta piedāvājuma izskatīšanas Pārdevējs nosūtīs Klientam ziņojumu par Pasūtījuma pieņemšanu izpildei. Līguma noslēgšana notiek brīdī, kad Klients saņem šo ziņojumu.

4.       Ja izrādīsies, ka Pasūtījuma izpilde pilnībā vai daļēji nebūs iespējama, Pārdevējs nekavējoties par to informēs Klientu pa e-pastu. Šādā situācijā līgums netiek noslēgts, un, ja tas jau ir noslēgts - tas beidzas, un Senetic nekavējoties atdod klientam saņemtos līdzekļus.

5.       Produkta lietošanas priekšnoteikums ir:

1)      šo noteikumu noteikumu pieņemšana;

2)      Microsoft Klienta līguma (Microsoft produktiem) https://www.microsoft.com/licensing/docs/customeragreement vai citu līgumu, vienošanos, dokumentu starp Klientu un Ražotāju akceptēšana, kā to pieprasa Ražotājs.

6.       Pēc līguma noslēgšanas Pārdevējs sniedz Klientam Preces lietošanai nepieciešamo informāciju, ja vien šī informācija nav sniegta iepriekšējā Pasūtījumā. Ja pasūtītajā Produktā ir iekļauta programmatūra, kas uzstādīta Klienta telpās, Klientam ir pienākums to lejupielādēt un instalēt patstāvīgi, ja vien nav norādīts citādi.

 

§  5.

Pasūtījuma norēķini un nosacījumi piekļuvei produktam

1.       Microsoft mākoņpakalpojumus var pasūtīt mēneša, gada un trīsgadu abonementu veidā, un norēķinu periodi trīsgadu un gada abonementiem var būt gada vai priekšapmaksas periodi. Mēneša norēķinu periodi trīs gadu un gada abonementiem, kā arī ikgadējie norēķinu periodi trīsgadu Microsoft mākoņpakalpojumu abonementiem var tikt saskaņoti pārrunu ceļā ar Senetic, un Senetic patur tiesības pārbaudīt Klienta maksājumu uzticamību.

2.       Produktu cenas var mainīties, un jaunā cena stāsies spēkā no nākamā abonēšanas perioda. Senetic informēs Klientu par Produkta cenu tieši Veikala un Portālā esošajā Produkta kartē. 

3.       Ja Klients ir piekritis saņemt rēķinus elektroniski, tie tiks nosūtīti uz Klienta norādīto e-pasta adresi. Šādā situācijā Klients atsakās no rēķinu saņemšanas papīra formā.

4.       Lai piedāvātu Klientiem vislabākās iespējamās cenas un saglabātu pakalpojumu nepārtrauktību, Senetic var sniegt pakalpojumus, izmantojot citus Senetic grupas uzņēmumus, jo īpaši, nodibinot partnerības attiecības ar citu Senetic Group EU uzņēmumu Klienta vārdā, kam Klients piekrīt. Ciktāl izrādās, ka ir nepieciešams izpildīt līgumu iepriekšējā teikumā aprakstītajā veidā, Klients pilnvaro Senetic izveidot šādas attiecības un izmantot citu Senetic grupas uzņēmumu piedāvājumus tā vārdā un labā, šādu pilnvarojumu ierobežojot ar Pasūtījuma darbības jomu.

5.       Ja Senetic sniedz Pakalpojumus, izmantojot citu Senetic Group ES uzņēmumu, Klientam ir jāpieņem šāds Senetic Group ES uzņēmums kā partneris. Klientam nav nekādu pretenziju pret Senetic vai kādu citu Senetic Group ES uzņēmumu saistībā ar piekļuves trūkumu Pakalpojumam, ja Klients atsakās piekrist nodibināt attiecības ar Pakalpojumu. Klientam nav tiesību pieprasīt partnera attiecību nodibināšanu tikai ar Senetic.

6.       Klientam nerodas nekādas papildu izmaksas saistībā ar to, kā Setic izmanto citus Senetic grupas uzņēmumus.

 

§  6.  

Klientu kontu pārvaldība ražotāja pakalpojumos

1.       Ja tiek iegādāti mākoņpakalpojumi, Kreditoram tiks piešķirta standarta administratīvo lomu kopa, ja vien Klients un Senetic nav vienojušies citādi. Klients jebkurā laikā var pārvaldīt administratīvās lomas.

2.       Klients jebkurā laikā var mainīt kreditoram piešķirtās lomas; tomēr Microsoft Azure produktiem noklusējuma lomu maiņa var mainīt abonementa cenu.

3.       Ja Pārdevējam nav piešķirtas noteiktas lomas, Pārdevējam var nebūt iespējams nodrošināt paplašinātos atbalsta pakalpojumus un dažos gadījumos pamata atbalsta pakalpojumus, kas minēti 9. punktā. Detalizētu informāciju par Pārdevēja administratīvo lomu administrēšanu var atrast tīmekļa vietnē, noklikšķinot uz saites: https://learn.microsoft.com/en-us/partner-center/gdap-least-privileged-roles-by-task.

4.       Attiecībā uz piekļuvi Klienta resursiem tiek piemērots apstrādes pilnvarojuma līgums, kas izklāstīts 14. punktā.

5.       Microsoft Azure platformas resursu rezervēšana ir balstīta uz atsevišķu izkārtojumu.

6.       Klients ir atbildīgs par visiem norādījumiem un izmaiņām, kas veiktas Portālā un Ražotāja tīmekļa vietnē, jo īpaši par jebkādām izmaiņām Abonementu, beztermiņa licenču vai citu pakalpojumu, piekļuves un Klienta konta informācijas veidā un skaitā.

 

§ 7.

Beztermiņa licence

1.       Ja tiek iegādātas beztermiņa licences Produktiem, Klients veiks vienreizēju avansa maksājumu.

2.       Beztermiņa licence dod Klientam tiesības lietot Produktu saskaņā ar Ražotāja norādītajiem noteikumiem un nosacījumiem.

3.       Beztermiņa licences termiņš ir nenoteikts, ja vien nav norādīts citādi.

4.       Attiecībā uz beztermiņa licencēm Senetic negarantē piekļuvi Produktu atjauninājumiem vai atbalstam. Tas neliedz Pusēm veikt atsevišķus pasākumus vai nodrošināt atjauninājumus vai atbalstu no ražotāja.

 

§ 8.  

Produkta lietošana

1.       Klients saņem piekļuvi Produktam pēc tam, kad ir samaksāta iepriekšējā cena par nolīgto abonēšanas periodu, ja vien Puses nav noteikušas citādi vai Seating sniegtā informācija par Produktu.

2.       Klients ir atbildīgs par Abonementa atjaunošanu un apmaksu. Klients var pārvaldīt automātiskās atjaunošanas funkciju, izmantojot portālu.

3.       Ja ir iespējota mēneša Abonementu automātiskā atjaunošana, Senetic automātiski iekasēs maksu no piešķirtās maksājumu kartes 5 darba dienas pirms attiecīgā Abonementa termiņa beigām.

4.       Ja nav iespējams iekasēt maksu no maksājumu kartes vai Klients nesamaksā cenu, Senetic var sazināties ar Klientu, lai vienotos par citu maksājuma veidu, atceltu Abonementu vai apturētu piekļuvi Produktam. 

5.       Klients ir atbildīgs par izmantoto resursu skaitu (īpaši Azure platformā), tostarp par jebkādām izmaiņām Produktu konfigurācijā, kas var izraisīt šo resursu plašāku izmantošanu, kā arī atbilstošu vides aizsardzības pasākumu piemērošanu, vismaz tādā apmērā, kā aprakstīts tālāk 6. punktā. Klientam ir pienākums samaksāt maksājamo summu par norēķinu periodā izmantotajiem līdzekļiem. Maksājamās summas apmaksa tiek veikta uz Sétic bankas kontu vai ar maksājumu karti, un to nosaka ar Sétic izrakstītu rēķinu.

6.       Klients īsteno atbilstošus drošības pasākumus mākoņpakalpojumu videi un administratora kontam. Klients jo īpaši:

1.       Izmantojiet drošu paroli ar vismaz 16 rakstzīmēm, kas sastāv no vismaz viena mazā burta, lielā burta un īpašas rakstzīmes vai cipara;

2.       Neizmantot mākoņpakalpojumu administratora konta paroli citās vietnēs vai pakalpojumos;

3.       izmantot daudzfaktoru autentifikācijas (MFA) mehānismu;

4.       nekopīgot piekļuves datus ar trešajām personām;

5.       Regulāri pārbaudiet, vai piekļūstat datiem, nav apdraudēts, un nekavējoties nomainiet paroli, ja tā, iespējams, ir apdraudēta.

7.       Neatkarīgi no iepriekš minētā 5. punkta, ja Produkta lietošana norāda uz situāciju, kurā nepieciešama pārbaude, jo īpaši, ja pastāv pamatotas aizdomas par krāpšanu, ļaunprātīgu izmantošanu (tostarp no trešo personu puses), uzbrukumu vai krāpniecību, Senetic ir tiesības ierobežot vai atspējot šāda Produkta, tostarp mākoņpakalpojuma, lietošanu. Ja Puses nosaka produkta lietošanas ierobežojumu, par šādu ierobežojumu tiek paziņots tā pakalpojumu sniedzējam, un šāda ierobežojuma pārsniegšana dod Senetic tiesības ierobežot vai atspējot šāda Produkta lietošanu.

8.       Klients ir atbildīgs par Produkta lietošanas noteikumu pārkāpumiem, kā to noteicis tā Ražotājs, ieskaitot licences noteikumus, un par Produkta lietošanas atbilstību piemērojamiem tiesību aktiem.

9.       Ja tiek konstatēts, ka Klients ir pārkāpis Ražotāja noteiktos lietošanas noteikumus, Senetic var vai nu apturēt piekļuvi Produktam, vai arī to atsaukt un nekavējoties atcelt Abonementu.

10.   Iepriekš 9. sadaļā minētajā gadījumā un attiecībā uz Klientiem, kuri ir Patērētāji vai Individuālie uzņēmēji, Senetic var apturēt piekļuvi Produktam un atcelt Abonementu tikai tad, ja Patērētājs vai Individuālais uzņēmējs rupji vai pastāvīgi pārkāpj Produkta līguma noteikumus, jo īpaši, ja tie nodrošina nelikumīgu saturu, pēc neefektīva pieprasījuma pārtraukt vai novērst pārkāpumus, nosakot atbilstošu termiņu. Līguma pārkāpumam, kas attiecas uz Preci, ir jābūt objektīvam un nelikumīgam. Šādā gadījumā abonements beigsies 14 dienas pēc datuma, kurā Senetic sniedz patērētājam vai individuālajam uzņēmējam paziņojumu par nodomu atcelt abonementu.

11.   Microsoft mākoņpakalpojumu abonēšanas apturēšana Klienta vainas dēļ neaptur abonēšanu un neatbrīvo Klientu no pienākuma maksāt par abonēšanas periodu.

12.   Ja Abonements tiek apturēts vai atcelts, korporācija Microsoft 90 dienu laikā dzēsīs Klienta apkopotos datus. Klientam nebūs nekādu pretenziju, tostarp, bet ne tikai, prasības par zaudējumu atlīdzību par datu zudumu.

 

§ 9.

Digitālā satura vai digitālā pakalpojuma neatbilstība līgumam (patērētāju vai individuālo uzņēmēju sūdzības)

1.       Pārdevējs ir atbildīgs patērētāja vai individuālā uzņēmēja priekšā par līguma neievērošanu par digitālā satura vai digitālā pakalpojuma piegādi, ko iegādājies šis patērētājs vai individuālais uzņēmējs.

2.       Patērētājam vai individuālajam uzņēmējam digitālā satura vai digitālā pakalpojuma nepiegādāšanas gadījumā ir tiesības pieprasīt Pārdevējam tos piegādāt.

3.       Sūdzības par digitālā satura vai digitālā pakalpojuma neatbilstību līgumam par digitālā satura vai digitālā pakalpojuma piegādi var iesniegt jebkurā formā. Tomēr sūdzības vēlams iesniegt, izmantojot sūdzību portālu, kas atrodas support.senetic.com.

4.       Pārdevējs ir atbildīgs par jebkādu neatbilstību Līgumam par vienā reizē vai pa daļām piegādāta Digitālā satura vai Digitālā pakalpojuma piegādi, kas pastāvēja piegādes brīdī un kļuva redzama divu gadu laikā no šī brīža.

5.       Pārdevējs ir atbildīgs, ja Digitālais saturs vai Digitālais pakalpojums neatbilst Līgumam par digitālā satura vai digitālo pakalpojumu piegādi, Patērētājs vai mazumtirgotājs var pieprasīt, lai tas atbilstu Līgumam.

6.       Pārdevējs apņemas izskatīt katru sūdzību 14 dienu laikā.

7.       Pēc sūdzības pieņemšanas Pārdevējs pa e-pastu, tālruni vai rakstiski vienosies ar Patērētāju vai individuālo uzņēmēju par nosacījumiem Digitālā satura vai Digitālā pakalpojuma atbilstībai līgumam.

8.       Patērētājs vai individuālais uzņēmējs var iesniegt deklarāciju, lai samazinātu cenu vai atteiktos no līguma par digitālā satura vai digitālā pakalpojuma piegādi, ja:

a.       digitālā satura vai digitālā pakalpojuma atbilstības nodrošināšana līgumam par digitālā satura vai digitālā pakalpojuma piegādi nav iespējama vai pakalpojuma sniedzējam radītu pārmērīgas izmaksas,

b.       Pakalpojuma sniedzējs nav nodrošinājis Digitālā satura vai Digitālā pakalpojuma atbilstību Digitālā satura vai Digitālā pakalpojuma līgumam,

c.       digitālā satura vai digitālā pakalpojuma neatbilstība digitālajam saturam vai digitālā pakalpojuma līgumam turpinās, pat ja pakalpojuma sniedzējs ir mēģinājis panākt digitālā satura vai digitālā pakalpojuma atbilstību digitālajam saturam vai digitālā pakalpojuma līgumam,

d.       digitālā satura vai digitālā pakalpojuma neatbilstība digitālajam saturam vai digitālo pakalpojumu līgumam ir tāda, kas attaisno vai nu cenas samazināšanu, vai atteikšanos no līguma, iepriekš neizmantojot tiesiskās aizsardzības līdzekli, pieprasot, lai digitālais saturs vai digitālais pakalpojums atbilstu digitālā satura vai digitālā pakalpojuma līgumam,

e.       no Pakalpojuma sniedzēja paziņojuma vai apstākļiem ir skaidrs, ka tas saprātīgā termiņā vai bez nepamatotām neērtībām Patērētājam vai individuālajam uzņēmējam nenodrošinās Digitālā satura vai Digitālā pakalpojuma atbilstību Līgumam.

9.       Samazinātajai cenai ir jābūt proporcionālai līgumcenai, jo digitālā satura vai digitālā pakalpojuma vērtība, kas neatbilst digitālā satura vai digitālā pakalpojuma līgumam, paliek digitālā satura vai digitālā pakalpojuma vērtībai, kas atbilst digitālā satura vai digitālā pakalpojuma līgumam.

10.   Patērētājs vai individuālais uzņēmējs nevar atteikties no līguma par digitālā satura vai digitālā pakalpojuma piegādi, ja digitālais saturs vai digitālais pakalpojums tiek piegādāts pret cenas samaksu un digitālā satura vai digitālā pakalpojuma neatbilstība digitālā satura vai digitālā pakalpojuma piegādes līgumam nav būtiska.

 

§ 10.

Atbalsta

1.       Noteiktiem produktiem Senetic nodrošina pamata atbalsta pakalpojumus. Attiecībā uz šādiem Produktiem norādi par pamata atbalsta pakalpojumu sniegšanu var atrast cilnē "Atbalsts" vai Produkta aprakstā.

2.       Senetic sniegto atbalsta pakalpojumu paplašināšana ir pieejama, noslēdzot atsevišķu līgumu.

3.       Atbalsta pamatpakalpojumi tiek sniegti saskaņā ar šī punkta noteikumiem.

4.       Klientu atbalsta pieprasījumi var ietvert:

1)      pārkāpumi, kas saistīti ar pakalpojumu pieejamību;

2)      informācija par iegādāto licenču derīgumu;

3)      Apmetnes;

4)      Produktu iegādi Klienta vārdā.

5.       Ciktāl tas ir noteikts iepriekš 4. sadaļā, Sancient atbalsta pakalpojumi sastāv no darbību veikšanas Klienta labā un to problēmu risināšanas, kas rodas, ja cēlonis ir saistīts ar Senetic vai Ražotāju. Senetic sadarbojas un dialogā ar ražotāju, lai novērstu trūkumus vai citādi pienācīgi reaģētu uz pieprasījumu.

6.       Senetic nepārtraukti nodrošina pamata atbalsta pakalpojumus. Senetic atbild uz Klienta atbalsta pieprasījumu divu darba dienu laikā.

 

§ 11.

Klienta abonementa atcelšana

1.       Klients Portālā var iespējot vai atspējot iespēju automātiski atjaunot Microsoft mākoņpakalpojumu abonementus nākamajiem periodiem.

2.       Klientam nav tiesību atcelt nevienu Microsoft mākoņpakalpojumu abonementu vai licenci (tostarp jebkādu tās samazinājumu) to darbības laikā.

 

§ 12.

Senetic atbildība

1.       Ne Senetic, ne kāds cits Senetic grupas ES uzņēmums negarantē piegādāto Produktu pareizu darbību.

2.       Produkti tiek piegādāti Klientam tā, kā Senetic tos ir saņēmis no Ražotāja, un Puses vienojas izslēgt Setic atbildību par darbības pareizību, kvalitāti, atbilstību mērķim un garantiju. Senetic nesniedz nekādas garantijas attiecībā uz Produktiem.

3.       Ražotājs var nodrošināt noteiktiem Produktu veiktspējas līmeņiem. Veiktspējas līmeņi ir ietverti ražotāja publicētajos dokumentos. Klientam ir tiesības ziņot Senetic par pamanītiem pārkāpumiem Produktu darbībā. Senetic ziņo Ražotājam par Klienta iesniegtajiem komentāriem par Produkta pareizu darbību. Gadījumā, ja Ražotājs ir apmierināts ar iesniegtajiem komentāriem un Ražotājs nodrošina kompensāciju par Produkta darbības traucējumiem, Senetic nodrošina atbilstošu kompensāciju Klientam tādā apmērā, kas ir vienāds ar Ražotāja piešķirtās kompensācijas summu.

4.       Ja Ražotājs piešķir naudas atmaksu, tā tiks veikta norēķinu periodā, kas seko mēnesim, kurā Ražotājs veica piemērojamo atmaksu. Atmaksa tiks dokumentēta, Senetic izsniedzot labojumu rēķinu. Izrakstot rēķinu un nosūtot to uz Klienta norādīto e-pasta adresi, tiek apstiprināts, ka atmaksa ir piešķirta.

5.       Senetic nav atbildīgs pret Klientu par to, ka Ražotājs ir atmaksājis Klientam, un Senetic atbildība saskaņā ar šo priekšmetu ir izslēgta.

6.       Šis punkts neattiecas uz Klientiem, kas ir Patērētāji vai Individuālie uzņēmēji.

 

§ 13.

Līguma par elektronisko pakalpojumu sniegšanu izbeigšana

1.       Klients var izbeigt līgumu par pakalpojumu sniegšanu (t.i., līgumu par Kontu) jebkurā laikā, nenorādot iemeslus, nosūtot atbilstošu paziņojumu, jo īpaši pa e-pastu vai rakstiski uz Pārdevēja adresi. Klienta Veikala un Portāla konti tiks dzēsti, ja vien citos Noteikumu un nosacījumu nosacījumos vai aktīvajos abonēšanas līgumos nav norādīts, ka Portāla konts ir jāuztur līdz Abonementa derīguma termiņa beigām.

2.       Senetic ir tiesības vienpusēji izbeigt Līgumu, kas ir spēkā piegādes brīdī (rakstiski, pa e-pastu vai ar Portāla starpniecību), un apturēt Klienta piekļuvi Pakalpojumiem šādos gadījumos:

1)      klienta nespēja samaksāt nekādu summu, kas pienākas Senetic , jo īpaši pamatojoties uz izrakstītajiem rēķiniem;

2)      Senetic uzzina par Klienta maksātnespēju;

3)      būtisks līguma noteikumu un nosacījumu pārkāpums no Klienta puses un pārkāpuma seku nenovēršana 14 dienu laikā no dienas, kad Senetic veica zvanu, izmantojot Sakaru sistēmu;

4)      Klienta izdarīts pretkorupcijas tiesību aktu un pretkorupcijas noteikumu, kas minēti Ražotāja publicētajos dokumentos, pārkāpums, cita starpā: "Pretkorupcijas politika Microsoft pārstāvjiem ASV Ārvalstu koruptīvās prakses likums", kas pieejams: http://www.microsoft.com/en-us/Legal/Compliance/anticorruption/Default.aspx.

3.       Attiecībā uz Klientiem, kuri ir Patērētāji vai Individuālie uzņēmēji, Pakalpojumu sniedzējs var izbeigt līgumu par pakalpojumu sniegšanu tikai tad, ja Patērētājs vai individuālais uzņēmējs rupji vai pastāvīgi pārkāpj Noteikumus, jo īpaši, ja viņš nodrošina nelikumīgu saturu, pēc neefektīva pieprasījuma pārtraukt vai novērst pārkāpumus, nosakot atbilstošu termiņu. Noteikumu pārkāpumam ir jābūt objektīvam un nelikumīgam. Līgums par pakalpojumu sniegšanu šādā gadījumā beidzas pēc 14 dienām no dienas, kad Pakalpojuma sniedzējs iesniedz patērētājam vai individuālajam uzņēmējam paziņojumu par nodomu to izbeigt.

 

§ 14.

Sūdzības

1.       Sūdzības par Portāla un Produktu lietošanu iesniedz Klienti, kuri support.senetic.com nav Patērētāji vai Individuālie uzņēmēji.

2.       Sūdzībā jāiekļauj vismaz: sūdzības iesniedzēja vārds, uzvārds vai nosaukums un precīza adrese, kā arī precīzs sūdzības apraksts un iemesls.

3.       Klients tiek informēts par sūdzības izskatīšanas veidu, nosūtot e-pastu uz adresi, no kuras tika iesniegta sūdzība.

4.       Ne Senetic, ne kāds cits Senetic grupas ES uzņēmums nav atbildīgs par pieteikumiem, ko Klients iesniedzis tieši Ražotājam.

 

 

§ 15.

Personas dati

1.       Visu informāciju, jo īpaši piekļuves datus (akreditācijas datus), kuriem Senetic ir ieguvis piekļuvi saistībā ar pakalpojumu sniegšanu, Senetic uzskata par konfidenciālu un saskaņā ar tiesību aktiem un drošības noteikumiem. Sniegtie dati netiks izmantoti nekādiem citiem mērķiem, izņemot pakalpojumu izpildi un Ancient saistības pret Klientu.

2.       Klientu personas datus Pakalpojuma sniedzējs apstrādā saskaņā ar Privātuma politikas noteikumiem.

3.       Ja Produkta pasūtījuma izpildei Senetic ir nepieciešams apstrādāt personas datus Klienta, kura datu pārzinis tas ir, vārdā, tiek piemēroti tālāk norādītie noteikumi.

4.       Lai izpildītu Pasūtījumu, Klients uztic Senetic personas datu apstrādi. Lai kliedētu šaubas, Puses paziņo, ka Senetic nelemj par šādu datu apstrādes nolūkiem un līdzekļiem.

5.       Uzticētā apstrāde ietver tādus personas datus kā vārds, e-pasta adrese, tālruņa numurs, amata informācija, ID, e-pasta sarakstes informācija, akreditācijas dati, pārziņa dati.

6.       Uzticētā apstrāde ietver tādus personas datus kā vārds, e-pasta adrese, tālruņa numurs, amata informācija, ID, e-pasta sarakstes informācija, akreditācijas dati, pārziņa dati.

7.       Senetic ir tiesīgs apstrādāt 5. punktā norādītos personas datus Klienta vārdā tikai šim nolūkam un apjomā, kas nepieciešams Līguma un jebkuru citu dokumentētu Klienta norādījumu izpildei. Senetic ir tiesīgs apstrādāt 5. punktā norādītos personas datus Klienta vārdā tikai šim nolūkam un apjomā, kas nepieciešams Līguma un jebkuru citu dokumentētu Klienta norādījumu izpildei.

8.       Senetic nodrošina, ka uzticētos personas datus apstrādās tikai pilnvarotas personas, kurām ir pienākums ievērot slepenību.

9.       Senetic apliecina, ka tas izmanto atbilstošus tehniskus un organizatoriskus pasākumus, lai nodrošinātu uzticēto personas datu drošību.

10.   Klients kopumā piekrīt turpināt Personas datu apstrādi uzticēt ārpakalpojumu sniedzējam citam apstrādātājam, otram apstrādātājam sniedzot tādas pašas garantijas un izpildot Senetic uzliktos pienākumus. Senetic informēs Klientu par paredzētajām izmaiņām, lai pievienotu vai aizstātu citus apstrādātājus, dodot Klientam iespēju iebilst pret šādām izmaiņām.

11.   Senetic apņemas, ciktāl tas ir iespējams, palīdzēt Klientam izpildīt tā pienākumu atbildēt uz fizisko personu pieprasījumiem, īstenojot savas tiesības saskaņā ar attiecīgajiem datu aizsardzības tiesību aktiem.

12.   Senetic apņemas sadarboties ar Klientu un sniegt tam visu iespējamo palīdzību, lai izpildītu attiecīgajos datu aizsardzības tiesību aktos noteiktās saistības.

13.   Pēc personas datu apstrādes pabeigšanas Senetic apņemas dzēst vai atgriezt apstrādei uzticētos personas datus saskaņā ar Klienta lēmumu, ja vien piemērojamie tiesību akti nenosaka datu turpmāku glabāšanu.

14.   Senetic nodrošina Klientam visu informāciju, kas nepieciešama, lai pierādītu atbilstību attiecīgajos datu aizsardzības tiesību aktos noteiktajām saistībām.

15.   Senetic piekrīt nekavējoties nekavējoties informēt Klientu par jebkādiem drošības incidentiem, tostarp datu aizsardzības pārkāpumiem.

16.   Klientam ir tiesības pārbaudīt vai pārbaudīt Senetic veikto personas datu apstrādes atbilstību attiecīgajiem datu aizsardzības tiesību aktiem, un šis audits tiek veikts, sniedzot Senetic Klienta sagatavotu anketu, kurā ir jautājumi par personas datu apstrādi, un atgriežot aizpildīto anketu 30 dienu laikā. Īpaši pamatotos gadījumos revīziju vai inspekciju var veikt citā savstarpēji saskaņotā veidā.

 

§ 16.

Nobeiguma noteikumi

1.       Visus iespējamos strīdus, kas saistīti ar regulu noteikumiem, Puses vispirms risina izlīguma ceļā divpusējās diskusijās un sarunās.

2.       Ja Puses nespēj vienoties, tās var nodot lietu izšķiršanai vispārējā tiesā, kuras jurisdikcijā ir Senetic juridiskā adrese, ja saistošajos tiesību aktos nav noteikts citādi.

3.       Klienti var piekļūt Noteikumiem un noteikumiem jebkurā laikā un bez maksas, izmantojot interneta atsauci (t.i., saiti), kas ievietota Veikala sākumlapā vai Portālā, un izdrukāt to.

4.       Informācija par Store vai Portālā sniegtajiem Produktiem, jo īpaši to apraksti, tehniskie un izmantojamie parametri un cenas, veido uzaicinājumu noslēgt līgumu.

5.       Ja kāds no šo Noteikumu un nosacījumu nosacījumiem tiek atzīts par spēkā neesošu, jo tas ir pretrunā ar likumu, sociālā dzimumakta principiem vai kāda cita iemesla dēļ, vai tiek atzīts par neefektīvu vai neizpildāmu, pārējie Noteikumu un nosacījumu nosacījumi paliek pilnā spēkā un paliek saistoši. Šādā situācijā puses vienojas sadarboties un aizstāt spēkā neesošu noteikumu ar citu spēkā esošu noteikumu, kas pēc iespējas precīzāk atspoguļo pušu gribu, kas izteikta spēkā neesošajā noteikumā.

6.       Ekskluzīvas tiesības uz saturu, kas ir pieejams Veikalā un Portālā, jo īpaši autortiesības uz fotogrāfijām, Produktu un kategoriju aprakstiem, Veikala un Portāla nosaukumu, Pakalpojumu sniedzēja un Produktu ražotāju preču zīmēm, tajos ietvertajiem grafiskajiem elementiem, programmatūras un datu bāzes tiesībām ir aizsargātas ar likumu un pieder Pakalpojumu sniedzējam vai organizācijām, ar kurām Pakalpojumu sniedzējs ir noslēdzis attiecīgus līgumus. Ir aizliegts kopēt vai citādi izmantot jebkādus Store vai Portāla elementus bez Pakalpojumu sniedzēja piekrišanas.

7.       Senetic patur tiesības grozīt šos Noteikumus un nosacījumus. Visi līgumi, kas noslēgti pirms jauno Noteikumu spēkā stāšanās dienas, tiks izpildīti saskaņā ar Noteikumiem un nosacījumiem, kas bija spēkā līguma noslēgšanas dienā. Noteikumu un nosacījumu grozījumi stājas spēkā Seating norādītajā datumā, ne agrāk kā 7 dienas pēc to publicēšanas Veikalā vai Portālā. Senetic informēs Klientu par izmaiņām Noteikumos un nosacījumos, izmantojot elektronisko saziņu, vismaz 7 dienas pirms to stāšanās spēkā. Ja Klients nepiekrīt jaunajam Noteikumu saturam, viņam ir pienākums par to informēt Senetic, kā rezultātā tiks izbeigts līgums par elektronisko pakalpojumu sniegšanu.

8.       Ciktāl to neregulē šie Noteikumi un nosacījumi, tiek piemēroti Store noteikumi un nosacījumi. Ar Veikala noteikumiem var iepazīties šeit: https://www.senetic.lv/site/noteikumi/.

 

Uzziniet visu jaunāko informāciju!
Pievienojieties mūsu jaunumu saņēmējiem, un vienmēr esat informēts(-a) par mūsu īpašajiem piedāvājumiem un jaunumiem.

Noklikšķinot uz "Abonēt jaunumus", Jūs piekrītat saņemt reklāmas informāciju savā e-pastā. Jūsu personas datus apstrādās Senetic S.A., juridiskā adrese ul. Przewozowa 32, 44-100 Gliwice, Poland. Jums ir tiesības pieprasīt piekļuvi saviem personas datiem un tos labot vai dzēst, ka arī ierobežot vai aizliegt to apstrādi. Vairāk informācijas par personas datu apstrādi varat atrast privātuma politikā.

Nepareiza e-pasta adrese.
Šī e-pasta adrese jau ir apstiprināta.
Šī e-pasta adrese vēl ir neapstiprināta.
Paldies!
Pārbaudiet savu e-pastu. Jūs saņemsiet no mums ziņojumu, kurā būs norādīts, ka nepieciešams apstiprināt jaunumu abonēšanu.
Microsoft
Pilns Microsoft risinājumu piedāvājums
Maksājumu metodes
Piegādes metodes
Sertifikāti un apbalvojumi